Bekkenbodemtherapie | FysioSoesterberg

Bekkenbodemtherapie

Als je zwakke bekkenbodem voor pijnlijke situaties zorgt

Misschien heb je last van je bekken door je zwangerschap. Of doordat je simpelweg een dagje ouder bent en je spieren sowieso niet meer zo sterk zijn als vroeger. Hoe dan ook, jouw bekken zorgt voor een vervelende pijn in je onderrug.

De gevolgen van bekkenbodemproblemen

Als je pijn hebt aan je bekken, beperkt dat je normale leven steeds vaker: bij het lopen, zitten, plassen, sporten en vrijen. Je levert steeds meer in, om te voorkomen dat je lijf weer pijn doet.

Ervaring klant: ‘Ilona is buitengewoon vakkundig en precies. Ik ben super tevreden met het eindresultaat en ben vriendelijk geholpen.’

Bekkenbodemtherapie helpt

Je hoeft je niet neer te leggen bij jouw klachten. Die zijn te verhelpen met bekkenbodemtherapie. Bij de start van het traject willen we eerst een goed beeld hebben van jouw klachten. Hoe zit het met jouw bekkenbodemspier? Bij de één is die verminderd aangespannen en bij een ander juist teveel.

Afhankelijk van jouw probleem volg je een traject op maat. Dankzij speciale oefeningen kunnen we veel van de klachten verhelpen, zeker in combinatie met de adviezen voor thuis die je van onze bekkenbodemtherapeut krijgt.

Neem contact op

Bespreek jouw situatie met ons, zodat we met je mee kunnen denken en je uit kunnen leggen hoe bekkenbodemtherapie jou verder gaat helpen.

Bel ons (0346-352445) of stuur een mailtje als dat beter uitkomt

Je kan voor bekkenbodemtherapie terecht op onze hoofdvestiging aan de Rademakerstraat 93 in Soesterberg of op onze dependance aan de Buys Ballotlaan 6 in Soesterberg.